tisdag

min lillebror som jag tycker om.
idag har varit en himla glad men lite sådär onödig dag kanske. som vanligt nästan.
vi hade staden och framtiden och tydligen en inställd psykologi lektion.
jessica har varit lite trött och mör idag. lite ledsen över att förlora i kortspel blev hon med. men ibland vann hon.
maja har för det mesta bara vunnit i kort idag. jag och kalle målade en väldigt menande bild till henne idag också. ack så uppskattat det var hos jäntan.
kalle har varit på ett väldigt vinnar humör och tycker inte om när vi ibland vinner över honom.
andrea babblar på väldigt mycket om hennes körkort. men hon nöjd som en pärla blev hon när hon förstod att hon klarat av några test uppskrivningar.
kevin låg mest  och vilade sig på femton (?) mjukis/yoga madrasser.
jag har känt mig ganska glad, spillde bara lite oboy på tröjan i språngmarschen till matsalen. men hittade min ipod som var försvunnen en sväng. happy girl.
märten är sjuk :(
nu är jag super taggad på en utomhusträäning. naaaat.
hejpa
helene

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0