Back on track!

Här har det varit öde ett, ja, bra tag om man säger så.
Har pysslat med det mesta på den senaste tiden, på gott och ont.
Men nu är det påsklov och jag trivs lika bra som en ko på grönbete, om man ska prata i bond-termer. (Bonde, inte 007 alltså..)
Imorgon är det picknick i Visby som gäller, på fredag är det påskäggsletning med Hanna & Jonas som står på schemat. (Svar: Nej, man blir aldrig för gammal för det). 18, 19 & 21 är alldeles perfekta åldrar för att bli överlycklig över ett godisägg. På lördag verkar det som att det blir utgång i Visby med de sistnämnda + några hundra till. Det kan nog inte bli annat än bra.
Solen är framme, och det känns allt annat är dåligt. När de gråa och regniga dagarna har varit här har jag försökt få några timmars effektivt pluggande gjort, det har gått si så där om jag ska vara ärlig. Men förhoppningsvis får jag ett + kanten för att åtminstone ha försökt.
Det här inlägget blir förhoppningsvis inte mitt sista på några dagar, utan jag ska, med tungan rätt i mun försöka bli mer aktiv.
Maja

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0