onsdag

oh my god vad jag älskar sol
den har värmt mitt ansikte idag på min hemskt blåsiga promenad, men jag är verkligen så redo för varmare grader nu, snälla ge mig

jag gjorde verkligen tabben idag. var så arg på mig själv.
jag skulle tanka den förfärliga volvon, jag hade bara kontanter så fick sticka i min lilla hundring
när jag sedan ska få upp tank locket fungerar inte nycklen som ska låsa upp locket.. panik panik.
då tänker jag så här
det är fel nycklar och jag har ett par andra nycklar i jonas stuga så
jag kör fort som fan tillbaka till jonas och hämtar de andra nycklarna
gasar tillbaka till bensinmacken och hoppas det fortfarande går att tanka
men nej det gjorde det inte.. såklart
när jag sen försöker öppna tanklocket med nyckel nummer 2 så fungerar det inte heller
jag blir så arg att jag börjar vrida helt frenetiskt ändå på tanklocket och då utan nyckel eller något går det upp
jag fick verkligen totalt hjärnsläpp då jag ju tankat den bilen flera gånger
en hel hundring till spillo. det känns så jäkla bittert. skit bil

nu ligger jag och ser en hemsk dokumentär och första världskriget, gamla gubbar berättar med tårar i ögonen om vad det varit med om. jag blir deppig
så ligger alltså i jonas stuga, själv, trött, stel av den jobbigt jobbiga träningen och är helt dyster
så därför känns det skönt med skola. skönt med struktur och ordentliga tider.
det blir bra

/helene

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0